Achiziția pe site-ul online ultracasa.ro este considerată "contract la distanță" (conform OUG 34/2014) pentru că reprezintă o tranzacție încheiată între furnizorul profesionist de produse și servicii și consumatorul final, în cadrul unui sistem de vânzare la distanță (prin comenzi online pe site, prin mail sau telefonic, în lipsa contactului fizic dintre părți sau în lipsa contactului fizic între consumator și produsul achiziționat). Prin urmare, consumatorul are dreptul legal de a returna produsul în termen de maximum 14 zile de la recepție, fără a fi obligat să își motiveze decizia de retragere din contract. Dacă produsul a fost prezentat, achiziționat și ridicat direct de la magazinul furnizorului, atunci nu se consideră contract la distanță.
În cadrul politicii de retur definim următoarele date (termene, momente):
Adresa la care trebuie trimis / adus coletul de retur este:
SC Miss Office SRL, Bucuresti, Sector 5, str. Izvor nr. 78, corp B, et. 1, cod poștal 050564, tel. 0770613728.
Nu acceptăm colete trimise prin Poșta Română cu prezentare la ghișeu (oficiu poștal).
Nu acceptăm colete cu plata ramburs.
Dacă returul conține mai multe produse, este recomandat să fie expediate într-un singur colet.
Este obligatoriu ca produsul returnat să fie însoțit de copii după documentele de achiziție (factură, certificat de garanție).
Costul de transport al coletului de retur este suportat de client.
Poți opta să predai personal coletul la adresa noastră, caz în care te rugăm să ne specifici acest lucru cu 24 de ore înainte.
Produsele achiziționate printr-o comandă pe site-ul ultracasa.ro se pot returna în oricare dintre cele 3 variante de mai jos:
1. Produs returnat în termenul legal de maximum 14 zile de la primirea coletului și solicitarea restituirii contravalorii acestuia.
Această opțiune presupune acceptul următorilor termeni, parcurgerea în ordine a următoarelor etape și respectarea următoarelor condiții:
1.a. Din momentul primirii coletului de către client (data recepției) acesta beneficiază de un termen legal de maximum 14 zile calendaristice în care are dreptul de a notifica furnizorul asupra deciziei sale de a returna produsul și a solicita contravaloarea acestuia (retragere din contract).
1.b. Pentru rapiditate, transparență și conformitate, notificarea furnizorului se recomandă a fi făcută folosind formularul de retur disponibil aici. Clientul poate completa singur acest formular sau poate solicita telefonic asistență din partea furnizorului pentru completare. Motivarea deciziei de retur nu este obligatorie conform legii, dar apreciem și considerăm de ajutor orice feedback primit de la clienți.
1.c. Din momentul completării formularului de retur (data notificării) clientul are la dispoziție 3 zile calendaristice pentru a (re)coleta produsul și a-l expedia prin curier către furnizor. În cazul în care notificarea se face în ultima zi din termenul maximum legal de 14 zile calendaristice de la data achiziției, atunci data limită maximă a trimiterii returului de către client către furnizor va fi data recepției + 14 + 3 zile calendaristice. Clientul poate solicita asistența furnizorului pentru alocarea unui curier care să preia coletul pentru retur. Costul de transport pentru retur este plătit de către client. Deasemenea, se poate opta pentru predare personală a coletului retur la adresa furnizorului, caz în care te rugăm să ne anunți cu 24 de ore înainte.
1.d. Din momentul primirii coletului la sediul nostru, în maximum 14 zile calendaristice îți confirmăm decizia de restituire integrală sau parțială a contravalorii produsului. Valoarea maximă (integrală) a despăgubirii este formată din prețul plătit al produsului și eventualul cost de transport plătit la achiziție de către client. Această valoare poate fi diminuată, parțial sau chiar în totalitate (art. 16 din ) după caz, dacă:
1.e. După stabilirea contravalorii de returnat și comunicarea acesteia către client, banii vor fi transferați în maximum 3 zile calendaristice. Transferul banilor se face prin bancă, în contul indicat de client în formularul de retur, sau după caz prin retrimiterea în același cont bancar (inclusiv cont de card) din care a fost plătită comanda.
2. Produs returnat în termenul legal de maximum 14 zile de la primirea coletului și solicitarea înlocuirii produsului cu un alt produs din oferta furnizorului, cu sau fără plata de eventuală diferență valorică.
Această opțiune este o situație particulară a celei descrise mai sus la punctul 1 (se vor parcurge în ordine etapele de la punctele 1.a. - 1.d.), este posibilă o singură dată și are la bază dorința clientului de a înlocui produsul deja achiziționat cu unul aflat în următoarele variante:
2.a. înlocuire cu un produs similar și cu același preț (dar mărime diferită, culoare diferită sau model diferit). În acest caz, după recepționarea coletului retur și evaluarea produsului trimis de client pentru înlocuire, furnizorul poate trimite (în limita stocului disponibil) un produs similar celui inițial.
2.b. înlocuire cu un produs diferit din oferta furnizorului, mai ieftin decât cel inițial. În acest caz, furnizorul va întocmi factura corespunzătoare stornării produsului inițial și vânzării noului produs și va trimite clientului un voucher de discount cu valoarea diferenței de preț sau va returna diferența de bani prin transfer bancar în contul indicat de client în formularul de retur.
2.c. înlocuire cu un produs diferit din oferta furnizorului, mai scump decât cel inițial. În acest caz, furnizorul va întocmi factura corespunzătoare stornării produsului inițial și vânzării noului produs și va solicita clientului plata pentru diferența de preț.
3. Produs neconform aflat în perioada de garanție returnat cu solicitarea readucerii în parametrii conformi.
Această variantă de retur este valabilă pe toată perioada de garanție a produsului și are următoarele particularități:
3.a. perioada de garanție a produsului este menționată în certificatul de garanție care însoțește produsul sau, în lipsa acestuia, de 12 luni de la data achiziției (pentru persoane juridice) sau 24 de luni de la data achiziției (pentru persoane fizice). În acest interval un produs care nu este conform sau s-a defectat poate fi returnat furnizorului pentru readucerea în conformitate (constatare defect și reparare, înlocuire sau restituire a contravalorii, după caz).
Pentru mai multe detalii, te rugăm să consulți pagina Garanția produselor.
3.b. Pentru această situație, nu se mai completeză formularul de retur, ci formularul de garanție disponibil aici.