Termenul de preluare și procesare a comenzilor este de maxim 24 de ore lucrătoare.
Orice comandă va fi onorată în ordinea primirii și în limita stocului disponibil, după confirmarea ei de către un operator (telefonic sau electronic prin modificarea stasului comenzii din "comandă nouă" în "comandă preluată și în procesare" sau "comandă facturată și expediată"). Modificarea statusului comenzii este însoțită de trimiterea automat de către server a unui e-mail de confirmare către client.
Produsele comandate pe site-ul ultracasa.ro se livrează pe tot teritoriul național prin curier rapid.
Articolele se află în ambalajul original al producătorului, sigilate și sunt asigurate pe tot parcursul transportului până la livrare.
Fiecare expediere primește un număr de AWB pe care ți-l punem la dispoziție și al cărui status îl poți urmări pe paginile curierilor.
Curierul te va contacta în ziua livrării la adresa indicată și de obicei anunță încercarea de livrare în prealabil prin telefon și / sau SMS.
La primirea coletelor te rugăm sa verifici în prezența curierului intregritatea fizică a acestora precum și prezența facturii în colet. Dacă se constată urme de deteriorare a integrității fizice a coletelor sau produselor din colet, te rugăm să soliciți curierului întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor și eventual să pozezi (ca probă) defectele constatate.
Pentru plata ramburs, firma de curierat îți va emite o chitanță de încasare în numele nostru, iar nouă ne va transmite banii în cont colector.
Costul de transport este trecut ca poziție distinctă pe factură.
Pentru comenzile cu valoare peste 200 de lei, livrarea este gratuită!
a. livrare la adresa clientului (în sistem door-to-door):
- livrare națională prin curierat rapid (Fan Courier, Sameday, Urgent Cargus, Team Courier sau serviciul Prioripost de la Posta Română).
- termenul de livrare este cuprins între 24 si 72 de ore de la predarea comenzii către transportator. Excepție fac comenzile expediate vinerea.
Pentru unele localități livrarea se poate face mai întârziat, te vom informa în amănunt în momentul confirmării comenzii, anterior expedierii.
- costul de livrare afișat la finalizarea comenzii (19 lei, TVA inclus) este estimativ. El poate varia în funcție de greutate și/sau valoare și îți va fi comunicat cu exactitate în momentul confirmării comenzii, anterior expedierii.
- în anumite momente din an (sărbători legale și campanii cu vânzări masive) sau în perioade cu condiții meteorologice nefavorabile, curierii pot întâmpina dificultăți și întârzieri în livrare.
- în cazul în care programul tău nu permite așteptarea curierului, poți opta pentru ridicare personală a coletului direct de la sediul firmei de curierat.
b. livrare în puncte fixe tip lockere (easybox Sameday, eBox Fan Courier sau Ship&Go Cargus).
Dacă programul tău este încărcat și nu poți să aștepți curierul, poți ridica fără griji când vrei comanda de la unul din punctele fixe de tip locker.
Odată ce ai primit SMS-ul cu codul PIN prin care ești anunțat că produsul a sosit în locker, ai la dispoziție 72 de ore pentru a ridica produsul.
Lockerele sunt accesibile 24/24, așa că poți ridica produsul oricând ai timp.
Această metodă de livrare este în implementare.
Atenție! Pentru abuzul de comenzi trimise și neridicate sau refuzate de clienți, ne rezervăm dreptul de a anula din start aceste comenzi sau de a solicita plata în avans. Considerăm abuz oricare două incidente de livrare către același client dintr-o lună calendaristică.