Site-ul online ultracasa.ro reprezintă un catalog electronic de produse cu descrieri, specificații, poze și prețuri.
Prețurile produselor sunt exprimate implicit în lei (RON) și includ TVA.
Achiziționarea produselor prin intermediul site-ului ultracasa.ro este considerată "contract la distanță" (conform OUG nr. 34/2014) pentru că reprezintă o tranzacție încheiată între furnizorul profesionist de produse și servicii și consumatorul final, în cadrul unui sistem de vânzare la distanță (prin comenzi online pe site, prin mail sau telefonic, în lipsa contactului fizic dintre părți sau în lipsa contactului fizic între consumator și produsul achiziționat). Contractul se consideră încheiat în momentul în care furnizorul a transmis consumatorului confirmarea finală a comenzii (incluzând finalizare status comandă, emitere factură, certificat de garanție si declarație de conformitate, întocmire documente de transport, recepție produs și încasare contravaloare în bani).
Nu există valoare minimă pentru o comandă.
Comenzile cu valoare peste 200 de lei se livrează gratuit!
Pentru a cumpăra produse de pe site-ul ultracasa.ro, un vizitator, potențial client are următoarele opțiuni:
a. comandă online (direct pe site).
Produsul pe care dorești să îl comanzi poate fi găsit fie prin utilizarea meniului tip bară orizontală din partea de sus a paginii ce conține categoriile de produse, din meniurile din partea stângă cu toate categoriile, subcategoriile și filtre de produse, sau prin folosirea câmpului de căutare (lupa).
În momentul în care se apasă butonul "adaugă în coș" produsul va fi automat transferat în coșul de cumpărături.
După adăugarea în coș a tuturor produselor dorite, procesul de cumpărare se continuă prin accesarea paginii "coș de cumpărături" și apăsarea butonului "finalizează comanda".
În pagina de finalizare comandă se completează și/sau se aleg următoarele informații:
În urma trimiterii comenzii online, clientul primește pe adresa de email completată un mesaj de inițiere comandă generat automat.
Atenție, comanda se consideră preluată doar în momentul în care un agent de vânzări confirmă acest lucru (telefonic sau electronic prin modificarea statusului comenzii din "comandă nouă" în "comandă preluată și în procesare" sau "comandă facturată și expediată"). Termenul de preluare a comenzilor este de 24 ore lucrătoare. Comenzile se preiau în ordinea înregistrării în platformă. În cazul în care produsele nu mai sunt în stoc, comanda poate fi anulată de către operator. Modificarea statusului comenzii este însoțită de trimiterea automat de către server a unui email de confirmare către client.
Platforma permite comandarea produselor și fără un cont de utilizator. Acesta este însă util pentru cei care vor să urmărească istoricul și statusul comenzilor, să beneficieze de cupoane de reduceri promoționale sau să facă achizitii ulterioare mai ușor fără să mai completeze de fiecare dată toate câmpurile de contact.
O variantă mai scurtă a acestui proces o reprezintă comanda prin formularul de contact de pe site, solicitare care se va considera preluată atunci când un agent de vânzări va răspunde (telefonic sau electronic) clientului.
b. comandă telefonică, SMS, Whatsapp, Telegram sau prin conturile de social-media.
Telefonând la 0770 613 728 un agent de vânzări va prelua comanda. Se pot trimite și mesaje de tip SMS, Whatsapp sau Telegram către acest număr. La comenzile telefonice este indicat să se comunice operatorului codul produsului sau codul de comandă (afișat în pagina fiecărui produs). Se pot trimite și prelua comenzi inclusiv prin conturile de social-media și mesageria corespunzătoare acestora. Pentru procesarea și apoi finalizarea comenzii, operatorul va solicita date pentru facturare (nume, prenume, domiciliu) și date pentru livrare (adresă completă și număr de telefon de contact).
c. comandă prin email.
Se pot transmite comenzi prin email la adresa casa@ultracasa.ro cu subiectul "comandă site" și precizarea în mesajul emailului a produsului dorit (identificat prin cod produs sau cod comandă sau prin link-ul de pe site). Pentru o corectă procesare a comenzii sunt necesare date pentru facturare (nume, prenume, domiciliu) și date pentru livrare (adresă completă și număr de telefon de contact). Comanda va fi considerată preluată atunci când un agent de vânzari va răspunde (telefonic sau electronic) la emailul clientului.
d. modificarea sau anularea unei comenzi.
Dacă ai plasat o comandă poți să faci ulterior modificări asupra conținutului acesteia (prin adăugare de noi produse, renunțare la anumite produse sau modificare de cantitate, inclusiv anularea integrală a comenzii). Statusul curent al oricărei comenzi se poate vedea în contul de client, se confirmă prin email la adresa clientului sau, în lipsa celor de mai sus se poate verifica telefonic la serviciul de suport: 0770 613 728. Modificările asupra comenzii pot influența valoarea inițială, implicit costul de transport sau condițiile de încadrare în anumite praguri de reduceri, promoții etc.
d.1. Până la facturarea și expedierea comenzii:
Poți face modificări asupra conținutului comenzii, fie direct în contul de client, fie solicitând acest lucru unui operator la tel. 0770 613 728.
Dacă deja ai plătit comanda inițială (prin card bancar sau ordin de plată) și vrei să faci modificări care conduc la o altă valoare a comenzii, atunci fie îți vom returna diferența de bani în contul folosit la plată, dacă noua valoare a comenzii este mai mică decât cea inițială, fie îți vom solicita o plată pentru diferență, dacă noua valoare a comenzii este mai mare decât cea inițială, plată pe care o poți face în aceleași condiții ca la plasarea comenzii inițiale, sau ramburs când primești produsele.
Dacă nu ai plătit în avans comanda, atunci comanda modificată va respecta alegerea ta privind condițiile de plată ale comenzii inițiale.
Un caz particular de modificare a unei comenzi până la facturare și expediere este acela în care dorești să anulezi comanda integral. În acest caz, vom schimba statusul comenzii în anulată, vei primi un email de confirmare a anulării, nu vom mai factura și nu vom mai expedia produsele. Dacă ai apucat să plătești deja comanda, îți vom returna integral contravaloarea în același cont din care ai făcut plata (inclusiv cont de card), în maximum 3 zile.
d.2. După facturarea și expedierea comenzii:
Nu se mai pot adăuga sau scoate produse din conținutul comenzii.
Dacă vrei să suplimentezi produsele sau cantitatea, va trebui să generezi o nouă comandă. În acest caz, pentru noua comandă vei alege metoda de plată preferată.
Dacă dorești să diminuezi cantitatea sau să renunți parțial la anumite produse comandate și deja facturate și expediate, te rugăm să recepționezi integral comanda, apoi să soliciți returul produselor pe care nu le mai dorești, procedură descrisă în amănunt în Politica de retur.
În cazul particular în care dorești să anulezi integral o comandă deja facturată și expediată, te rugăm să refuzi coletul atunci când acesta îți este adus de curier. Dacă ai apucat să plătești deja comanda, vom storna factura emisă și îți vom returna integral contravaloarea în același cont din care ai făcut plata (inclusiv cont de card), după recepționarea coletului retur, în termen de maximum 14 zile.